تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

مرکز اطلاع رسانی حوزه تربیت بدنی
تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

مرکز اطلاع رسانی حوزه تربیت بدنی

مقام سومی واحد نراق در مسابقات شطرنج دانشگاه آزاد

به اطلاع می رساند تیم شطرنج برادران واحد نراق در مسابقات شطرنج دانشگاههای آزاد استان مرکزی به مقام سومی نائل گردید. شایان ذکر است در این دوره از مسابقات 6 تیم شطرنج از واحدهای نراق، خمین، آشتیان، ساوه، محلات و اراک حضور داشتند. واحد نراق میزبان این دوره از مسابقات بود. تیم اراک به مقام اولی و تیم ساوه به مقام دومی نائل گردیدند.

برگزاری مسابقه تنیس روی میز اساتید و کارکنان در واحد نراق

به مناسبت ربع قرن تأسیس دانشگاه نراق و به همت امور دانشجویی
و تربیت بدنی دانشگاه، یک دوره مسابقه تنیس روی میز مختص اساتید و کارکنان 
ادامه مطلب ...

مسابقه تدارکاتی شطرنج

روز چهارشنبه مورخ 93/2/24 رأس ساعت 15 مسابقه تدارکاتی شطرنج بین تیم شطرنج دانشگاه نراق و تیم شطرنج دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سالن شطرنج مجموعه ورزشی دانشگاه نراق برگزار می گردد.

امتحان تربیت بدنی عمومی

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیزی که در نیمسال جاری واحد تربیت بدنی اخذ نموده اند می رساند امتحانات پایان ترم تربیت بدنی 1 و 2 از نیمه دوم اردیبهشت آغاز گردیده و تا پایان ترم ادامه دارد. بدیهی است کسانی که در کلاس های تربیت بدنی تاکنون حضور نداشته اند،حتی دانشجویان ترم آخر، حذف گردیده و حق شرکت در امتحانات تربیت بدنی را نخواهند داشت.

نتایج مسابقات چهارجانبه والیبال کارکنان و اساتید

به اطلاع می رساند مسابقات چهارجانبه والیبال کارکنان و اساتید که به مناسبت ربع قرن تأسیس دانشگاه نراق به همت تربیت بدنی دانشگاه نراق برگزار گردید با قهرمانی تیم آموزش و پرورش دلیجان به پایان رسید. لازم به ذکر است که تیم نوجوانان دلیجان به مقام دوم، تیم سایپا دلیجان به مقام سوم و تیم کارکنان دانشگاه نراق به مقام چهارم نائل گردیدند. از  طرف تربیت بدنی دانشگاه نراق جوایزی به تیم اول مسابقات اهدا گردید.

به اطلاع می رساند تربیت بدنی واحد نراق 27 و 28 اردیبهشت ماه میزبان مسابقات شطرنج برادران، انتخابی دانشگاه های آزاد استان مرکزی می باشد.

از کلیه دانشجویان برادر مستعد دعوت می گردد جهت ثبت نام در تیم شطرنج دانشگاه به دفتر تربیت بدنی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که برای دانشجویان مقام آور تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

به اطلاع می رساند تربیت بدنی واحد در نظر دارد به مناسبت ربع قرن تأسیس دانشگاه آزاد نراق یک دوره مسابقات چهارجانبه والیبال مختص کارکنان و اساتید برگزار نماید. این مسابقات روزیکشنبه مورخ  1393/2/14 برگزار خواهد گردید.

به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اساتید(  به مناسبت مقام شامخ معلم) روز چهارشنبه مورخ 1393/2/24 در محل مجموعه ورزشی دانشگاه برگزار می گردد. از همکاران محترم دعوت می شود در این مسابقات شرکت نمایند.

تربیت بدنی دانشگاه نراق در نظر دارد به مناسبت ربع قرن تأسیس آن دانشگاه، یک دوره مسابقات شطرنج مختص خواهران و برادران برگزار نماید. از علاقمندان دعوت می گردد جهت ثبت نام به تربیت بدنی واحد مراجعه نمایند.